Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-17, 08:54   #347
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.943
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Ja, du har rett i dette.

Men eg vil berre minne om at i juni ga AP tydeleg beskjed til MDG at dei grøne var uaktuelle som partner pga av partiet sitt ultimatum om oljeboring. Det ville vere rart om dei ikkje er like bastante ovafor SV og SP. I så fall må Sp gi fra seg dette punktet, mot å få andre seirar tilbake - antagelig innan sine hjertesaker.

Jeg tror Ap driter på draget her. Det var et knapt flertall på landsmøtet som stemte for konsekvensutredning av LoVe og de fylkeslagene og landsmøtedelegatene som stemte mot kommer til å fremme forslag om å gå mot til neste landsmøte også. Det er IKKE full enighet i Ap om dette. Blant medlemmene mener jeg det ble gjort en undersøkelse som viser at det er flertall mot landsmøtets vedtak.

Uansett er det en grunn for meg til å stemme på SV i år. Som tidligere nevnt, jeg vil ha de over sperregrensen og jeg vil ha en helt ny regjering.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat