Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-20, 10:53   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.882
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moccamaster One Cup

Noen som har prøvd denne?

Kaffemaskinen vår (en helautomatisk Siemens) har streiket i flere år. I tillegg ønsker jeg helst å drikke filtrert kaffe. (Har prøvd kaffefilter rett i koppen, men det revner.) Jeg snuser på Moccamaster One Cup, men er usikker. Jeg er en del hjemme, og stort sett blir det lager kun én kopp om gangen, men også ofte to. Mye kaffe på en gang lager vi bare i bursdagsselskaper, og det er sjelden. Men to om gangen skjer altså hyppig, kanskje i 50% av tilfellene.

Spørsmålet mitt er hvor egnet denne maskinen er til å lage to kopper. En av koppene må jo nødvendigvis vente på den andre, og det bør ikke ta veldig lang tid. Ser nå at det tar 4 minutter. Det er veldig lenge...

Er det evt noe annet som vil funke for vårt bruk? Det som tiltaler med med One Cup er at den tar liten plass på benken. Men det er kanskje ikke veldig store forskjeller? Maskinen vi har nå tar enormt med plass på en allerede liten benk.

Her er link til Moccamaster One Cup, hvis noen vil se:

https://www.elkjop.no/product/hjem-o...r-cuponecw-bla

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat