Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-18, 12:07   #29
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å trolle på Wikipedia?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det har man da fleipet med bestandig, i hvert fall der jeg kommer fra. Når det er så totalt åpenbart at det er uaktuelt og laaangt fra noen noen gang kunne forestilt seg å faktisk gjøre, så syns jeg det er helt innafor.

"Du sku hatt i revo!" er et helt gjengs uttrykk der jeg kommer fra. Ingen tror at det er noen som framsnakker juling av den grunn.

Det er vel ingen som tror at noen faktisk vil finne frem en fisk og dælje til eksen sin selv om et samstemt forum sier "fiskedask!!!" heller.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Omtrent samtidig som fysisk avstraffelse blei fullstendig uaktuelt å utføre i min familie, dvs for minst 50 år siden/så lenge jeg kan huske. Jeg ante virkelig ikke at det sto på lista over ting man ikke kan kødde med.

Eg ser poenget. Det er eg som er litt hårsår.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat