Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-19, 09:13   #479
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er nettopp det som er fint med serien, synes jeg, den tabloide fremstillingen roes ned. Jeg leser/ser veldig sjelden friidrett da, så jeg her ikke latt meg affisere av dekningen.

Men man trenger jo ikke lese om friidrett for å få med seg denne familien. De klæsjes utover en hver forside og snakker om alt fra barneoppdragelse til dietter, samliv og alt annet de ikke har greie på. Hadde de nå enda vært begrenset til sportseksjonen!


Jeg er rett og slett ikke interessert i et dypere blikk inni en familie som ikke interesserer meg, og jeg skjønner ikke at deres privatliv skal brettes ut bare fordi de løper fort. Det er litt det samme som at enhver person som har vært på TV en halv gang skal snakke om noen de har mistet, en depresojon, en mobbehistorie eller noe annet som kan brettes ut. Jeg er så lei!


(Helt greit at du ser på det altså, Blondie, ikke meningen å gi deg noe ansvar her. Det bare rant over)

__________________

Tallulah er ikke aktiv