Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-19, 07:26   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Uber

Veldig enkelt og greit. Legg inn kredittkort i appen. Appen bruker GPS for å finne ut hvor du er og skal hentes, jeg bruker å gå til et sted det er lett for sjåføren å stanse dersom jeg er i en by. Så søker man opp hvor man vil dra og legger inn det som destinasjon. Da får man opp valg om hva slags bil man ønsker, man betaler mer for større eller finere biler og man får oppgitt en ca. pris for hva det vil koste. Når man har valgt type bil vil uber søke etter sjåfører i nærheten og du får opp bilmodell, fornavn og bilde av sjåfør og bilnummer i appen. Du får opp hvor lang tid det tar før bilen kommer og kan følge med på kartet i appen. Når bilen kommer sjekker du at det er rett bilnummer og sjåfør og setter deg i bilen. De kjører dit du skal og når du kommer frem kan du bare gå rett ut av bilen. Etter turen kan du gi stjerner og tips til sjåføren via appen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat