Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-18, 12:07   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ondskapens hotell - la poden på straks 16 se den?

Jeg hadde ikke nølt med å la en 15-åring se The Shining hvis han ytret ønske om det.

Og jeg ville latt min egen 15-åring få se hva som helst han faktisk hadde lyst til, men det er såklart mange ting jeg ikke ville ha aktivt anbefalt, og en del ting jeg ville aktivt frarådet. (Mannen min pleier å legge vekt på at han faktisk skal ha lyst til å se ting, og ikke se ting han egentlig ikke vil fordi for eksempel noen andre presser på, og den tilnærmingen er jeg enig i.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat