Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-15, 12:57   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En rettferdig jul

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Veldig fint at denne kom opp igjen!

Jeg lurte litt på hvorfor Pickles er på listen - jeg leste på siden deres men fant ikke noe om fair trade e.l.? Er annet garn ikke etisk produsert?

Fordi LilleRosin skrev følgende i tråden, og fordi jeg oppdaterte HI etter tips som kom frem i tråden. Jeg ser at de sier de har fokus på etikk og miljø, men uten å spesifisere, så jeg tar dem bort enn så lenge.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.


Jeg planlegger å lage en del gaver, og bruker av lageret mitt. Mye av garnet er fra Pickles, som har rettferdig profil på garnproduksjonen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat