Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-17, 16:33   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Så du mener at 16-åringer ikke bør være alene hjemme i det hele tatt, fordi det kan formidles til vennene på snap? Når er man da stor nok til å være alene hjemme? Og hva med 16-åringer som flytter på hybel for å gå på videregående skoler med bestemte linjer (toppidretts- og lignende) langt vekk hjemmefra?

Ja jeg mener faktisk det. Mine unger kommer ikke til å få være hjemme alene så langt jeg kan se fremover. Jeg har hørt nok taler fra politiet på skolen jeg jobber om hva de tenker om det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat