Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-17, 17:15   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg hadde aldri vært alene hjemme et helt døgn før jeg flyttet hjemmefra. Ikke fordi foreldrene mine mente det var uansvarlig eller ikke turte la oss gjøre det, men fordi de rett og slett aldri gjorde ting som krevde at begge to overnattet hjemmefra uten oss. Rett etter videregående flyttet jeg for å studere, i utlandet. Idéen om at jeg skulle være mindre i stand til å bo alene, i et fremmed land til og med, fordi jeg ikke hadde sovet alene hjemme er for meg helt fjern.

Nei, du har sikkert rett. Men da skjønner jeg i allefall ikke hvorfor det skal være totalt uaktuelt å få være alene hjemme i eget hus før den tid.

Jeg synes heller ikke dette opplegget høres tipptopp ut, men ikke så totalt uansvarlig som mange her ser ut til å mene. Også reagerte jeg på den kategoriske "ekstremt egoistisk".

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-04-17 kl 17:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat