Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 10:22   #46
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Bry seg om kan jo gi seg andre uttrykk enn at man snakker mest om fordelingspolitikk. Det kan like gjerne være å bry seg om at man prioriterer en politikk som man mener vil gi mer verdiskapning å fordele til de svake gruppene.

Jeg stemmer ikke Høyre men jeg forstår tankegangen.

Det gjør jeg også. De røde partiene er ikke best for f. eks gründere, og gründere trenger vi for å sikre vekst og velferd. Jeg er aldri enig med eget parti i alt. Men vi får alle bestemme oss for hva som er aller viktigst, også må vi gjerne svelge noen kameler.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat