Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-18, 09:22   #716
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.004
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nei. For det første er jeg er på kurs og har ikke tid til å shoppe. For det andre HATER jeg å shoppe. For det tredje finner jeg nesten aldri noe jeg kan bruke, så jeg har nesten ikke klær, og da går det i hvert fall ikke i en fremmed by. (Alle klærne jeg eier er i den kofferten, og det er ikke tull. Den veier 10 kg, og det inkluderer toalettsaker og to par sko...)

Du har min fulle forståelse. Jeg kan heller ikke fordra å shoppe, og å skulle finne tid til det når man egentlig har annet å gjøre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå