Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-08, 14:58   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste focaccia

Nå står en variant av denne i ovnen. Jeg aner ikke hvordan Ingers rugbrød er i deigkonsistensen, men noe aner meg at røren var hakket for løs (det gikk ikke an å lage groper). Det blir sikkert bra likevel - så lenge det er noe som hever seg så er det umulig å bomme med gjærdeig. Gikk tom for rosmarin halvveis, så halve har fått oregano på seg. I tillegg har jeg slengt på 4 fedd med hvitløk. Det lukter godt og smaker sikkert bra - det er konsistensen jeg er mest spent på. Foccacia skal ha foccaciakonsistens.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 05-08-08 kl 15:09.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat