Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-09, 10:51   #22
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: I hvilke biltyper går det tre barneseter?

Jeg har akkurat kjøpt Mazda 5. I den er sidesetene bak svært brede og gode, men det i midten er smalt. Men så er det jo to sete bak der igjen. Så jeg har hatt inni to beltestoler og to bakovervendte pluss to voksne.

Før hadde vi VW Touran, i den har jeg hatt tre bakovervendte, da ett Maxi Cosi med base. Ett bakovervendt og to beltestoler, da det bakovervendte i midten. Og ett bakovervendt, en babystol og en betlestol. Alle alternativene har gått uten problemer.

Så om man har tre barn og vil ha alle på en rekke hadde jeg gått for Touran. Om jeg ikke hadde problemer med og ha noen helt bak og noen i seteraden i midte hadde jeg gått for Mazda 5.

Jeg selv ville nok hatt alle på en rekke, men siden vi bare har to barn nå så var ikke dette en problemstilling for oss.

Lykke til med valget.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat