Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-16, 19:09   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Margarinanbefaling: Smøremyk Rapskokos

Som laktoseintolerant har jeg prøvd min andel margariner, men syns alle er ganske vonde. De smaker rett og slett ikke smør, og har ofte en søtlig, emmen bismak og ikke den gode, salte smørsmaken. Jeg er heldig og tåler litt laktose, men for mye bør jeg ikke ha i meg. Så nå sist kjøpte jeg Synnøves Smøremyk Rapskokos av Berit Nordstrand og den er faktisk kjempegod! I tillegg er den velegnet for både brødskiva, steking og baking.

Jeg var skeptisk først siden den er helt hvit, men smaker er bra altså. For oss som savner smør.

http://www.synnove.no/produkter/beri...emyk-rapskokos

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat