Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 14:52   #29
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boligkjøp og valg

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg håper jeg ikke synes det er særlig problematisk å komme meg til mine barn for å hjelpe dem noen ganger i uka, hvis jeg er så heldig at de bare bor 15 minutters gange unna. Særlig ikke hvis jeg har bil i tillegg. Verken min eller mannens mor har nevneverdige problemer med å bevege seg over en slik avstand mange ganger i uka, verken til fots, sykkel eller med bil (begge to bor jo lenger enn som så fra nærmeste butikk).

Så fint.

Men det er jo greit å ta høyde for at folk er forskjellige. 4++ dager i uka hjelp er ikke "noen" dager for meg, særlig ikke om det er varig. Det betyr ikke at jeg ikke ville hjulpet barna mine om de trengte meg, selvsagt ville jeg det. Men ut i fra situasjonen som blir beskrevet, så tenker jeg at alternativ 1 og 2 har noen fordeler også - ikke bare ulemper.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat