Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 16:16   #37
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.194
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boligkjøp og valg

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg syns alle tre ser grei ut. På den siste med det minste soverommet så hadde jeg fint greid meg med det. Men det ser jo litt greiere ut med de to andre som har vaskerom i tillegg til bad(?).

Hva mener du med uteplass? Veranda eller faktisk lekeområde ute for barna? Jeg syntes det var veldig praktisk å bo i førsteetasje med små barn, når vi hadde (borettslagets) plen og sandkasse rett utafor.

Jeg hadde greid meg jeg også. Men det skader jo ikke å ha mer plass heller. Kjekt å kunne invitere familien på middag uten å ommøblere hele stua liksom.
Med uteplass mener jeg veranda. Nr 2 har bare en liten balkong, men det er jo lekeplass rett utforbi og ingen trafikk å bekymre seg for.
Alle tre er forøvrig i første etasje og har vaskerom.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat