Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-14, 18:24   #134
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Ja, det har vist seg at de aller fleste som har sagt til meg at de ikke liker tofu, har spist det rått, eller uten noe som helst krydder osv. Haha, ikke rart de ikke liker det, det smaker jo ingenting! Det er også stor forskjell på silketofu og fast tofu. Silketofu er mer som karamellpudding i konsistensen og passer til desserter og lignende der det skal moses. Fast tofu kan skjæres i skiver og biter, og marineres, stekes osv. Jeg lager alt mulig av tofu og det smaker fantastisk. Bacon og eggerøre (altså facon og scrambled tofu) er noe av det jeg lager aller mest, ungene digger det også. Serverte det til noen kolleger, og de var nesten sjokkerte over hvor godt det var, og egentlig hvor nært det var "originalen".
Tofu er så vanvittig undervurdert her i disse strøk, skulle virkelig ønske flere prøvde det og fant ut hvor godt det er, og hvor anvendelig det er.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat