Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-18, 17:26   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Størrelse på gulvteppe

Ååå, så fint med masse bilder og inspirasjon

Jeg tenkte at 140x200 måtte være størrelsen, men etter bildene og det du nevner, Tallulah, så er jeg neimen ikke sikker. Kanskje jeg må opp på det største? Jeg er bare litt usikker på om stuen "takler" det. Er redd da kan ta litt mye romfølelse siden teppet er alt annet enn nøytralt. Godt innspill med å teste ut med maskeringstape e.l. Tror jeg må teste ut litt her.

Jeg har en tvstue det kan flyttes til hvis det blir helt galt. Evt på hytta, men der tror jeg heller en av de andre fargekomboene vil passe bedre. Det kan gå under spisestuen også, men jeg er ikke like begesitret for teppe under spisestuen da det ofte blir litt mye gris. På en annen side så bruker vi ikke spisestuen så ofte, men da får jeg heller ikke koset føttene mine på et (forhåpentligvis) deilig teppe like mye heller...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat