Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 21:26   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne nytt hverdagsservise!

Jeg er veldig glad i litt rustikke steintøyaktige serviser selv, men mange av dem er så tullete å stable. Også er noen av de mattglaserte servisene veldig vonde å spise av, det blir lett fæl gaffel-lyd.

Vi har et eggehvitt servise fra Ittala som ikke produseres mer. Det har virkelig ikke noe som helst spesielt ved seg, bortsett fra at suppetallerknene er kjempetunge og tar mye plass, fordi de har så diger kant rundt. Og at frokosttallerknene er hakket for små, på grunn av samme digre kant.

Det som ER bra med det, er at det kan settes sammen med nesten alt annet, det stabler godt, og det tåler mye. Det er ikke noe farget trykk som kan slites av, eller være noe mønster man går lei.

I teorien ønsker jeg med noe sånt som dette:


I realiteten syns jeg det er greit å ha noe enkelt hvitt. Vårt burde faktisk vært hakket hvitere, da hadde det vært enda mer brukervennlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat