Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-22, 08:59   #1008
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Ja så litt på den i går. Har aldri strikket ovenfra og ned, og ble litt bekymret når den var 3/5 stjerner på vanskelighetsgrad.

Den klarer du! Jeg er veldig nybegynner. Jeg strikket først en Ankers Trøye my size (genser) til meg selv. Deretter Ingen Dikkedarer. Jeg ble kjempefornøyd med den, og har brukt den mye allerede. (Bare angrer på at jeg ikke strikket bittelitt lengre ermer og bol. Her kan jeg bare skylde på meg selv og min utålmodighet).
Men den er ikke vanskelig! Det er noen vendepinner i nakken, når du er forbi det partiet, er det «raka vegen heim». Jeg lurer på å strikke en til i annen farge..

Fintdethei! er ikke aktiv