Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 21:01   #97
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikke fullt så flotte kaker ...

Har dessverre ikke bilder av 30-års kaka mi.

Når jeg skulle dele den for å ha krem mellom, så gikk den i tusen biter som jeg måtte pusle sammen igjen... Tenkte at det gjør ingenting fordi den skal ha sjokoladelokk... Men sjokolade-"lokket" sank ned i alle hullene og forsvant. Så skulle det være noe kremgreier på toppen, som på ingen måte dekket elendigheten. Den overgikk glatt alle kakene i tråden her - garantert! Den så ut som om den var mista i gølvet og prøvd å lappe sammen igjen.

Tenkte at jeg kan jo i det minste ta den med hjem til min mor, kanskje vi kan smake på den før vi kaster den... det var tross alt litt jobb. Og dagen etter var den borte, da hadde hun gitt den bort til min søster som hadde gjester og nok trengte en kake Det var 30-års presang det! Takk mamma

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat