Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-22, 19:00   #25
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Marvel Saga

Endelig en tråd for meg! Jeg er super-Marvel-nerd og fikk faktisk Captein America-kake på 40-årsdagen min.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg irriterer nok 16-åringen med å si at han ligner Arrow, han ligner Zoom. og sammenligner Supermann, man of steel med Ironman. Samtidig som jeg hevder at Ironman er det samme som Ray Palmer (Atom). Og da vi begynte å snakke om Deadpool var jeg helt: Hææ? Det er jo Deathstroke!! De heter jo til og med det samme, nesten. Wade Wilson vs Slade Wilson. Come on! Jeg har sett Arrow.

Det er nesten så du irriterer meg også.

Jeg er ikke helt oppdatert på seriefronten, men er godt i gang og har sett en god del. Jeg har spart på Hawkey og skal begynne med det så snart jeg er ferdig med å se den nye sesongen av av Titans. :utro:

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, absolutt, her er det en liste som tar for seg alle filmene og seriene - 80 stykker (!).

Jeg har sett mange Marvel-filmer, blant annet alle Avengers, Thor, Iron Man og Guardian of the galaxy, men ser i denne oversikten at jeg likevel har en jobb å gjøre med å få full pott på Marvel-fronten. Det er nesten så jeg kommer i mål på DC-fronten før Marvel! Jeg har selvfølgelig oppdratt min 12-åring til å bli en like fornudt, nerdete Marvel-fan, så her er det et par godsaker vi kan kose oss med.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat