Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-19, 23:55   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Jeg liker ikke å kjøre bil og kjører minst mulig om jeg ikke må. Jeg kjører i byn, på motorvei og på landeveier, lukeparkerer om jeg får fred og ro, kjører på halvlange (3 t) turer om jeg må, men jeg er aller helst passasjer. Mannen og eldste datter elsker å kjøre bil, så jeg slipper ofte unna.
Mannen har stor og dyr bil, og jeg skyr den som pesten. Tilhenger, campingvogn og bobil er helt uaktuelt, jeg hadde heller aldri kjørt i ukjente byer. Det hender jeg kjører i Spania, men bare på korte turer der jeg er kjent.

Men jeg kan kjøre traktor, da. Den skal jeg ha.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat