Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-19, 07:14   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Får du nok søvn? En regelmessig døgnrytme er viktig. Ikke at jeg er noe god på det selv altså. Dernest er jeg enig med de andre i at du spiser kanskje litt lite variert. Og jeg lurer på om du egentlig får i deg nok energi hvis du ofte spiser sånn som du beskriver her. Å logge matinntaket for en periode kan gi en vekker i så måte. Har gjort det selv, og jeg hadde dager der jeg fikk i meg altfor få kalorier.
Og til slutt vil jeg nevne at det kan være veldig individuelt hvor man trenger av ulike vitaminer og mineraler så selv om man er innafor normalen kan det være for lavt for akkurat deg. Vitamin D blir man trøtt av å ha mangel på. Har du fått målt nivåene dine på vinteren, og hvilke verdier hadde du?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat