Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-24, 10:18   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.832
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helg i Bergen med 18-åring - tips!

Jeg har aldri gått noen av sherpatrappene i Bergen. Tror bare jeg har vært på Ulriken to ganger i mitt liv!

Jeg er i Bergen hver sommer med mine unge og ellers noen helger i året, og kommer ikke på en eneste aktivitet. Vi gjør lite turistting utover at Fløyen og Akvariet har vært besøkt et utall ganger (Fløyen mest).

I fjor hadde vi med han som da nettopp var fylt 18 til Naturhistorisk museum på Nygårdshøyden, det hadde jo vært stengt i en årrekke. Han likte det. Det er også fint å gå opp dit dra Nygårdspark-siden. Da gikk vi av Bybanen på Florida.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat