Tråd: NM-gnål.
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 23:08   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i at det kan bli for mye gnål om NM.
Selvsagt er det naturlig at det blir litt snakk sånn i begynnelsen, men nå tar det vel litt av?
Jeg bruker begge forumene og har ingen problemer med det, sånn jeg ser det er dette mer et forum der jeg kan være noe annet enn mamma.
Ikke fordi at det er noe galt i å være mamma, men på steder som NM kan det lett bli litt ensformig.
Derfor fant jeg glede i Modne Mødre og derfor finner jeg glede i å være her.

Etter at det ble kjent at noen ble utestengt og andre tok NM-pauser, har det versert mange tråder der inne også som delvis har vært grov personhets.
Nå har jeg ikke oppdaget det her inne enda, men jeg er like mye imot det her som der.
Et diskusjonsforum er for meg et sted det er gøy å være uenig med andre, men hvor vi bør holde oss for gode til å bli direkte grove.
Nå kan de selvsagt diskuteres hvor de grensene går da, men det kan jeg nesten ikke gjøre uten å bli ufin selv.

Vel, vel.. Bare noen blonde tanker i natten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat