Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 13:56   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Jeg er en god samtalepartner for ungene mine, tror jeg. Jeg opplever at de snakker med meg om det meste og at vi har gode samtaler om både smått og stort, og at vi snakker godt om tildels ganske vanskelige tema. Jeg har også en svært god relasjon med vennene deres, noe jeg tror blir satt pris på. Jeg tror jeg er flink til å trygge ungene på at de alltid kan komme til meg når noe er vanskelig, vondt eller galt.

Også er jeg dødsgod på tilrettelegging for hun som trenger det og på navigering i det offentlige hjelpeapparatet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat