Tråd: Æ
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-17, 09:08   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.372
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Digger navnet, men de burde kjørt alt på trøndersk.

Skrekk og gru. Det får meg til å tenke på trønderske pedledere i barnehager som skriver dialekt med comic sans. Og bokstaven Æ er ikke forbeholdt trønderne, mind you.

Ang. appen. Jeg kommer seff til å laste den ned, slik jeg har gjort med alle andre fordelsprogrammer. Kommer den til å gjøre meg mer trofast mot Rema? Niks. Er den revolusjonerende? Haha. Gir den meg som kunde noe mer enn de andre sjappene? Nei, faktisk mindre. Kommer det til å øke Remas salg? Det tror jeg ikke, når de skal satse på enda dårligere utvalg i butikkene sine.

Og markedsføringen og lanseringen av det hele? Oh.My.God. Så pinlig.

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat