Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 23:07   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.523
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg så den sammen med mannen min, og da den var ferdig, sa han at han skjemtes over å være mann. Gjorde litt inntrykk den, ja.

Jeg så den sammen med to venner, vi hadde planer om kino og øl den kvelden. Etter filmen tok vi en øl uten å si et ord til hverandre, så gikk vi hjem. Jeg hadde mareritt etterpå og angret på at jeg så den. Får enda tårer i øyne ved tanken på den. Fantastisk skuespiller forresten, jentungen som har hovedrollen! Lurer på hva Moodyson gjør for å få barn og ungdom til å spille så bra som de gjør i alle hans filmer. Det er utrolig imponerende.

Det er forresten laget en dokumentar som heter Lilja 4 real, som er mer eller mindre samme historien, bare fra virkeligheten. Den skal jeg aldri se :Struts:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat