Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 20:21   #12
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd IV

Tusen takk. jeg har virkelig kost meg i påsken og fått sydd masse.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Heiko: så utrolig stilig. Jeg liker den type utringning. Er den også laget med ribb sånn som du lærte meg? Hvis ja; funker det greit i "hjørnene"?

Det går greit i hjørnene, ribben må bare ikke være for bred og den bør sys ned langs kanten etterpå. Jeg kan vise deg.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men jeg ser ingen glidelås i siden - er det mulig å få en sånn modell over brystet hvis man trekker litt ekstra (les: 80e) der? Uten at det da blir posete i livet?

Ingen glidelås, men litt strech i stoffet. Det er ikke problem å formsy denne type kjole til store pupper og smalt liv. Ei heller små pupper og stor rompe, eller andre kombinasjoner. Jeg elsker det mønsteret.

Heiko er ikke aktiv