Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-24, 12:19   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Trenger en vask»

Jeg er med tanken deres, MEN når jeg selv (ettersom mannen allerede hadde overtatt jobb i utlandet) skulke pakke ned et helt hus og deler av det skulle til utlandet og resten skulke til hytten eller to forskjellige lager så var det å vaske noe kanskje det som gjorde det til fullstendig ekstremt for mye å gjøre når man i tillegg hadde barn i huset. Bedre å prøve å bli kvitt det på Finn enn å kaste. Klær som tåler vaskemaskin skulle jeg nok uansett ha vasket, men detvhar mye annet som ble solgt/gitt bort uten vask/rengjøring, men som hadde hatt godt av en vask.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat