Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-13, 12:24   #83
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

En kan jo si til andre hva en mener om ting og hvor farlig ting er, men folk gjør jo som de vil eller føler for der og da uansett. Nå får du jo ikke gjort noe med den situasjonen som har vært som du ikke visste om før etterpå, men da hadde det for min del aldri vært aktuelt å sende med min unge med de folka igjen for å si det sånn. Da hadde jeg kjørt selv til og fra om han måtte besøke denne kameraten av og til. Vi har et par sånne tilfeller her hos oss også hvor det er helt uaktuelt at mine unger sitter på med dem.
....
......
......

Nå er heldigvis mine unger blitt så store at de vet at det ikke er lov til å kjøre bil uten å være sikret med bilbelter, og de sier i fra selv om det er noe galt, men det er ikke lett å reise på tur med bestekompisen og søsteren hans og være den eneste som sitter i sele. Ungen min satt belte på seg, mens de to andre hoppet løse rundt i bilen på en lang biltur.
Nå hentet vi vår gutt hjem selv, og siden har han ikke sittet på med denne familien. Da kjører vi selv.
Jeg synes der er ganske så skremmende at voksne, opplyste mennesker kjører avsted fra skolen med to og tre barn løse i baksetet, og velger derfor å kjøre mine unger selv.
Og det er fremdeles ingen som har kalt meg hysterisk, selv om jeg har sagt i fra om hva jeg mener.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat