Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-18, 11:01   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.118
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Jeg har testet med å rive, det var derfor jeg tenkte kvikklunsjpapir var papir. Det var det argumentet jeg brukte på mannen.

Jaja. You live, you learn.

Dunk til hundeposene har jeg tenkt på, ja. En sånn, samme type som vi har utenfor på hytta for søppelposene der.
Men har gått i stå på at jeg ikke har vært sikker på om det skulle være grønn eller hvit pose. I teorien burde jo biologisk nedbrytbare poser kunne gå i grønn, men vi er ikke helt konsekvente på å kjøpe dem, og det blir for mye med TO dunker!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat