Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-15, 09:01   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er tidvis helt overveldet over alle filmene og tv-seriene vi ikke rekker å få sett, så jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i problemstillingen. Noen relativt nye ting vi ikke har sett (enda), mest fordi vi ikke har rukket/prioritert det, er Penny Dreadful, Hannibal, Agent Carter, Blacklist (den har vi begynt på), Oliver Kitteridge, Blackpool, Happy Valley (har vi også såvidt begynt på), Agents of SHIELD, iZombie, Sense8, Almost Human, Parks and Recreation (ok, ikke helt ny), Brooklyn Nine-Nine, Castle (heller ikke så ny), Community, Inside Amy Schumer og It's Always Sunny in Philadelphia.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og ting vi driver og ser, eller relativt nylig har sett, er Justified, Better Call Saul, True Detective, Archer, Unbreakable Kimmy Schmidt, Last Man on Earth, Mad Men, The Americans, Fargo og Gravity Falls. Og så har vi sett piloten til The Man in the High Castle og er optimistiske og spente til at det etter hvert skal komme en hel sesong av det.

Nesten svett av å lese
Jeg føler ikke at det er mangel på serier. Men jeg føler vel mer at jeg har sett såpass mange, i ulike sjangere, at de nye jeg ser ikke overrasker meg så veldig lenger.

Penny Dreadful har vi sett, og den var bra synes jeg Så den kan du glede deg til

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat