Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-16, 15:49   #60
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Ja, jeg har ofte undret meg over dette, hvor forskjellig skrudd sammen folk er på dette området. Jeg har nok egentlig mindre søvnbehov enn gjennomsnittet, og er generelt lite sårbar for forstyrrelser i døgnrytmen. Men sene kvelder er liksom en del av meg, og jeg føler jeg mister noe viktig hvis jeg må legge meg tidlig en dag. Jeg har venner som er stikk motsatt, som føler at de går glipp av halve dagen hvis de sover lenge. Fascinerende.

Men det er nok denne iboende motviljen mot å gå tidlig til sengs som gjør at jeg nok aldri vil greie å bli et A-menneske.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat