Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-16, 15:58   #664
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

(Jeg vet dere har gått over til fjasemodus Men jeg har ikke hatt tid til å svare før nå. Så det så! PS: jeg sier også pennalhus)

Jeg tenker mer at hadde jeg vært toppidrettsutøver, med et sånn apparat som de har rundt seg, så hadde jeg også forventet å stole på de De er jo der nettopp fordi du selv kun skal gjøre jobben din, som er å trene mest mulig - best mulig? De har jo bøttevis med folk rundt seg som tar all verdens med beslutninger, både innenfor trening, behandling, medisiner, kosthold, hvile, søvn, aktivitet…. alt? Så jeg synes ikke det er så himla rart at hun stolte på sin lege, som har både kompetanse og erfaring, da hun fikk noe å behandle de solbrente og såre leppene sine med.

Så kan man alltid være etterpåklok, og si at hun burde ha sjekket, hun kunne ha googlet osv. Men de lever jo i en verden der de er prisgitt kompetansen og rådene (og instruksene?) fra de rundt seg, og jeg tror ikke det er mulig å sette seg inn i hvordan det faktisk er for oss som ikke lever sånn.

Jeg synes det er trist å se hvor mye media fråtser i dette, hvor stor det blir, hvordan det påvirker negativt for mange flere enn Johaug. Det er litt sånn - endelig har Norge driti seg ut! Endelig er det noen å ta de på! Og så er det plutselig sånn at sikkert alle utøvere nesten er tilbøyelig til å dope seg Det er nesten sånn at de hives ut spørsmål i håp om at det skal kunne dukke opp noe enda verre, som hun (de) kan tas på.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat