Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 09:05   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Da jeg var barn var mat noe moren min lagde og spiste fordi vi ungene trengte det. Selv tror jeg hun hadde klart seg helt fint uten. Hun var virkelig helt uinteressert i mat, og det var kanskje ikke så rart for det vi spiste var ganske så kjedelig. Jeg er vokst opp på hermetikk, poser og frosne grønnsaker.

Derimot hadde jeg en bestemor som var en fortreffelig kokk og som jeg bodde hos en del år. Hun lærte meg å lage mat og å sette pris på god mat. Jeg er veldig glad i mat og er glad i å lage mat. Jeg lager skikkelig middag hver dag, og svært ofte fra grunnen av. Mannen min er helt lik.

Moren min min har med årene lært å sette pris på god mat. Hun spiser nå med glede på skikkelige restauranter. I går serverte jeg Skilpaddas kikert- og spinatcurry til middag og hun storkoste seg med den. Dog ble hun veldig overrasket over hvor raskt jeg lager så god mat. Hun tror nok at matlaging er mer komplisert enn det egentlig er.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat