Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 09:08   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Moren min hadde nok litt motreaksjonen på sin perfekte husmor-mor, og brukte gjerne litt Toro. Men for det meste lagde hun veldig mye god og ordentlig mat, bakte brød og kjempegode boller og kaker. Bestemor var en flink kokk, så hun hadde jo lært det. Faren min hadde vært overkokk i militæret, og var også flink til å lage mat når han gjorde seg litt flid. Han dyrket alle slags grønnsaker og hadde drivhus, så jeg husker spesielt de gode grønnsakene og potetene og salatene.

Jeg likte å bake og lage mat som barn, og etter noen tenåringsår der jeg ikke brydde meg stort om verken spising eller matlaging, fikk jeg jo barn og begynte å interessere meg for å lage noe godt og ordentlig. Har blitt flinkere og flinkere med åra, selv om jeg nok ikke er helt på matnerdnivå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat