Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 09:14   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Et nødvendig onde for mamma i oppveksten, og mer eller mindre et nødvendig onde for meg som voksen også. (Faren min deltok omtrent ikke på kjøkkenet.)

Jeg opplever for øvrig at vårt forhold til matlaging har forandret seg litt etter at vi fikk barn, og det er ikke til det bedre. Tidligere var det vanlig i vennekretsen med middagsselskaper der vi eksperimenterte med litt avanserte retter, men dette har nesten falt bort etter at alle ble foreldre. "Barnevennlig" mat er jo ofte ganske kjedelig, så vi har på noen måter blitt satt mange år tilbake i vår kokkekunst. Heldigvis er ikke ungene våre så kresne, og de liker en god del krydder, så det burde være mulig å skjerpe seg litt igjen.

Generelt er jeg ikke spesielt glad i mat, så det blir ofte mest et nødvendig onde.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat