Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 09:34   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Min mor var middels flink til å lage mat (men i dag kan hun lite) og så vel på det som et nødvendig onde, selv om hun syntes det var gøy å lage enkelte retter, tror jeg.
Jeg, derimot, ELSKER å lage mat og har alltid gjort det. Min bror er blitt helt lik mamma og liker ikke å lage mat, mens jeg er blitt helt motsatt av dem. Jeg har egen matblogg med mellom 40.000 og 50.000 lesere hver måned, og lever for matlaging. Nå er det blitt mindre i permisjonstiden pga. krevende baby, men det tar seg opp igjen etterhvert. Matlaging er så GØY!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat