Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 09:38   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksen

Mamma så på det som et nødvendig onde (mat også i grunn, ikke bare lage den), og lager fremdeles snåle retter hvor hunpælmer alt de har i skapet oppi. Hun liker å bake da. Stefaren min har alltid vært glad i lage mat, pappa også i grunn. Stemoren min har heler ikke likt det noe særlig, men hun og jeg gikk sammen og prøvde å lære oss noen retter. Det var veldig gøy og hyggelig.

Som student levde jeg på pasta og ost, men etterhvert fikk jeg sansen for store middagselskaper, og begynte med det. Jeg er flink til å lage mat, og har forståelse for grunnprinsippene i matlaging, og kan derfor slumpe mye. Jeg liker godt å lese kokebøker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat