Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-18, 18:26   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin. Trommelstørrelse og autodosering.

Det er absolutt ikke noen automatikk i at Miele er best. Jeg for min del syns Miele er ganske overvurdert. Da jeg kjøpte ny maskin for (tenke, tenke) 8-10 år siden, reagerte jeg på at Miele-maskinene jevnt over hadde lavere kapasitet og færre funksjoner enn andre maskiner i samme prisklasse. Jeg endte opp med å kjøpe en Siemens til samme pris som den Miele-maskinen jeg vurderte (ca. 10 000), og den har altså gått som en klokke i 8-10 år. Samtidig som den har både større kapasitet og flere funskjoner enn det Miele-maskinen hadde.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat