Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-17, 12:11   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du piano?

En av de tingene jeg er bitter for ( ) i mitt liv, er at det var høymote med hammonorgel da min bror var ung, for da var det nemlig orgel, og ikke piano, min bror lærte spille da han var ung. Så, da jeg vokste opp, sto det altså et hammonorgel, og ikke et piano, i kjellerstua, og ergo var det orgel jeg lærte å spille også. Orgel og piano er virkelig ikke kompatible. Jeg kan ikke engang spille Hestetramper'n på piano.

Jeg var dog en racer på det orgelet for 30+ år siden, og Måneskinnssonaten var glansnummeret mitt - den hadde en helt rå bass, og jeg kunne sitte og spille bare bassnotene for gøy.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat