Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-21, 15:01   #17
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg nekter å tro at det er så enkelt som at man sitter i forvaring til evig tid, kun fordi man ikke innrømmer. Det skal mer til.

Jeg har utrolig sympati med familier, der dømte aldri lar saken ligge. Samtidig er det jo bra at saker med tvil kan gjenopptas og nye metoder kan brukes.

Man blir jo dømt på grunnlag av de bevisene som forelå på det tidspunktet man blir dømt, men om det kommer opp nye bevis, så vil jo ting kunne endre seg. Så vidt jeg leser av det som står i avisene, så er det DNA-sporene som er årsaken til at saken blir gjenopptatt.

Er han skyldig og det kan bevises, så blir han jo dømt igjen, uavhengig av om han selv påstår han er uskyldig.

Jeg håper jo virkelig fyren er skyldig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat