Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-21, 17:05   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hallux Valgus - (jogge) sko

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

For vanlige sko, så er det gjerne merkene Rieker og av og til Marco Tosso aktuelle. Skinn eller elastiske stoffer er også å foretrekke.
Men gjør HV vondt til stadighet, så oppsøk lege. Vi skal ikke gå å pines selv om det er en vanlig lidelse.

Jeg vet! Men jeg tror ikke jeg har nok "skjevhet" til operasjon eller sånn, bare til å få tips om lindring, skotyper og polstring. Jeg ser dessuten at veldig mange ikke egentlig får noe bedre liv etter kirurgi, så jeg er skeptisk til much ado about nothing når det kommer til tidsbruk og rekonvalesens av en operasjon vs suksess. Har googlet meg frem til en klinikk i Bergen som foretar kikkehullkirurgi da, med betydelig kortere restitusjon og mindre smerter. Vurderer å sende dem en mail

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat