Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-21, 17:41   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

I fjor sommer synes jeg vi hadde en utrolig kjedelig sommerferie i fohold til det vi hadde planlagt. Jeg er sikkert ikke den eneste som føler det sånn.

Nå i sommer så vil jeg planlegge som om denne norgesferien skal bli den beste på lenge. Men hvordan planlegger man ferie i Norge med elbil?

Vi bor på østlandet, og jeg har et par krav til ferien:

Jeg vil se noe spektakulært, og hunden skal være inkludert i det vi driver med. Legger man opp en ferie etter hvor det er ladestasjoner? Eller hva tenker dere som har elbil? Vi har hatt bilen siden i høst, og har ikke erfaring med å dra på ferie med den.

Spektakulært for meg i denne sammenhengen er dype daler, høye fjell, hav og fjorder.

Mannen er ikke kjempegira på å kjøre opp til Lofoten eller Vesterålen, selv om det er det jeg har mest lyst til.

Har noen noen fine elbil-vennelige steder vi kan dra på ferie? Vi flytter gjerne på oss i løpet av ferien.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat