Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-21, 16:37   #20
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Jeg har spilt en del tidlgiere, og har oppdaget at det å spille er for meg en overskuddsting. Er jeg sliten, lei, demotivert osv osv, så orker jeg bare ikke å spille noe som helst.
Startet med de helt enkleste SimCity-spillene den gang de kom på diskett, og har spilt Diablo og Witcher og noe Sims etter hvert. Men nå orker jeg knapt starte pc for å spille. Kanskje det hadde vært gøyere med PS3-en min? (Burde vel oppgradere, men skal vente til det er mulig å kjøpe PS5. Jeg bruker den mest til strømmetjenester og blurayspiller uansett.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat