Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-18, 18:15   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte dere lese om Christiane F på skolen?

Det jeg tror virket litt mot som hensikt hos oss var nok at boka var så fjern fra den rusvirkeligheten mange stod midt oppi. Dop-problematikk i norsk småby var veldig annerledes enn det som ble beskrevet der.
Det flommet over av ulike rusmidler og det ble brukt av alt for mange på ungdomsskolen. Det som skremte meg mest og som jeg kjapt fikk bekreftet rundt meg var ikke det å ligge prostituert på en jernbanestasjon, men mer det som gikk på psyke og reduserte kognitive ferdigheter blant dem som ruset seg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat