Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-18, 11:26   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kenwood major/ chef/ titanium - tilbehør og kompatibilitet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde en Major 900 W og byttet til Titanium 1500 W. Jeg kan bruke bolle og elte/rørekroker, men jeg tror ikke foodprocessoren jeg har til Titanium hadde passet på Major. Jeg tror den var annerledes oppå. Kjøttkvernen tror jeg passet begge.

Takk! Eg trur eg må ta ein tur på Elkjøp og sjå på maskinane, i staden for å sende mannen for å kjøpe konkret produkt. Foodprocessoren er den dyraste tilbehørsdingsen og den eg bruker mest. :lurer: Er volumet på bollene relevant i denne samanheng? Eg ser det ofte står oppgitt under spesifikasjoner.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat