Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-18, 20:38   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Symaskin til 9-åringen?

Frøkna fikk Singer-maskin til rundt 1000-lappen til jul for noen år siden. Det var helt bortkastede penger. Maskinen er håpløs å sy på (tråden henger seg opp, tråden ryker, den er ustabil, syr ujevnt osv). Jeg er en erfaren syer og fikk nesten høyt blodtrykk av å sy på den. Frøkna klarte knapt å bruke den.

Jeg har en bekjent som kjøpte IKEA-maskin til datteren sin. De hadde akkurat samme erfaring. Ræl.

Jeg ville enten 1) ventet til hun ble gammel nok til at dere vil investere flere tusen kroner i en skikkelig maskin til henne, 2) kjøpe en skikkelig maskin brukt eller 3) latt henne buke din symaskin, hvis du har en som fungerer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat